Fischfucker 2011.06.07. 00:55

A beszívatás

Szóval Hida barátom azt mondta, ő szeretne megtanulni pergetni, mert nagyon bejön neki.

Hida jó srác és fegyelmezett ember ezért lediktáltam neki részletesen mi kell a Dunára, 20as Whiplash, berkley not a knot, 60as fluor carbon előke, mondjuk matrix, és akkor a Rapalák, lediktáltam a modelleket és a színkódokat fontossági sorrendben.

Olvashatja még a felesége is ezért nem írom le mennyit költött engedéllyel együtt, de maradjunk annyiban, sokat és nem kötött kompromisszumot az eszközökben. Helyes.

Ma este felszereltem neki a motyót, felraktam a 10es flat rap firetiger-t és irány a Duna.

30 perce dobálunk mikor hallom a csobogást és Hida suttogja "kapás van!" - klasszikus első halas duma, egy hármashorog arcú profi azt mondaná "akasztottam valami komolyabbat, hozd azt a szaros lip grippet!"

Maradjunk annyiban, hogy nem hittem a szememnek, amikor odaértem, Hida egy combos kettes márnát fárasztott, ami rárabolt a flat-re. Zsoltika mesélte, hogy ilyen van Németben, de én még soha nem láttam a békés bajszos fenéklakó márnát a felszínen vadászni. Ezt egy elsőhalas kollégától kellett ellesnem. Bravo.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na és, hogy ez miért beszívatás? 

Mert én is így kezdtem, szűz kéz cseresznye, fogtam én is az első napon a Dunán. És akkor ott vége. Innen Hida minden héten áll majd sorba a heti adagjáért, jön majd akkor is ha már az ötödik betlink volt zsinórban, áll majd kint hóban, fagyban, mert megkapta a vírust, amit soha nem hever ki. Nem is baj, jobb ez, mint a pultos csaj mellmérete.

Hida, welcome on board!

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fishndirt.blog.hu/api/trackback/id/tr422963450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása