Ligát váltottunk Pistikével és ezt a fekák is honorálták Délegyházán. Pont az előző posztomban írtam le, hogy egy 250-es sima gumicsónakba hogyan szuszakoltuk bele magunkat és nem csak mi aggódtunk a saját életünkért, most azonban, hála Pistike leleményes beszerzésének, egy stílusos Zodiak hajóval és egy elektromos motorral siklottunk a habokon.

Ezzel igencsak megleptük a tó halait, akik, mikor megláttak minket készülődni a tó partján, nyilván már a 3-as tóról is átrendelték a rokonokat, mert Bill Dance óta nem volt akkora burleszk még tó partján, mint a mi pár héttel ezelőtti produkciónk. Annyira leblokkoltak a szédületes változás kapcsán, hogy az első helyen, a nap 2. és 5. dobásával sikerült 2 szép sügeret is kivarázsolni ugyanabból az öbölből.

Na így kell elkezdeni egy 3 órásra tervezett pecát! A fotók után mentek vissza a fiatalok szépen, de tutira nem felejtik el a randit a sebile crankster-rel, amit Zoli ajánl saját dobozában, és ami ismét bizonyította, hogy univerzális csali, még a finnyás fekák sem tudnak neki ellenállni.

A peca vidáman folytatódott, élveztük, hogy tudunk állva pergetni, hogy ki tudjuk nyújtani a lábunkat és nem a seggünk alól kell elővarázsolni a parizeres zsömlét, ha megéhezünk. Szóval úri peca volt a javából!

A crankster mellett a szexisten megabass vibration-x smatra-t is ki akartam próbálni, fantasztikusan dolgozik, tökéletesen veret, ezt egy kilós forma süllő is igazolta, aki azonban a kiemelés előtt úgy döntött, hogy nem szeretne fotómodell lenni.

Volt jó pár ráverésünk, pár akadt is, de lemaradt, de partig több halat nem tudtunk segíteni. Persze nem voltunk csalódottak, a csónak teszt tökéletesen sikerült és igazolódott, hogy még mi ketten, ikea-analfabéták, is képesek vagyunk 15 perc alatt összerakni és szét is szedni az egész szerkót.

Új liga, új kalandok! Alig várom, hogy májusban a Balatonon is tesztelhessük!

PISZ

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.