Elképesztő napok. A magyar válogatott történelmet írt, hogy csoportelsőként jutott az EB nyolcaddöntőjébe, az ostoba angol proli nyuggerek kirántották az angolokat az EU-ból. És még egy baszott nagy balint is fogtam. 

 taj.jpg

Akkor szépen sorjában. Már mindegy, hogy mi lesz a magyar válogatottal. Már istenekként térhetnek haza. Büszkévé és boldoggá tettek egy országot. Hab a tortán, hogy Gera gólja lett a selejtezők legszebbje!

Az angolok meg tényleg ostobák. Már akik a kilépésre szavaztak. Az első nap mérlege a népszavazás után: 125 milliárd fontot bukott az angol tőzsde, Észak-Írország és Skócia megkezdte a kilépésről a tárgyalásokat, ők maradnának az EU-ban, a spanyolok visszakövetelik Gibraltárt és a kilépés pártiak elismerték, hogy hazudtak az EU felé kiáramló pénzről. Bravó! Köszönjük. 

De ez itt egy horgászblog. Bocs, csak ezeket ki kellett adnom. 

Múlt hétvége óta el akarom mesélni a sztorit, csak nem volt időm. Elég combos kis história. 

Elég fos most a helyzet Márián az utóbbi 2 hétben. Nem megy a kövön a ponty, üres a csatorna, nem eszik ott sem a potyka, se a csuka, csak keszeg meg kárász és a balinok sem mutatkoztak mostanában. Már csak a megszokás és a lendület, meg sokszor az asszonytól való ideális távolság viszi a máriai sporikat a kőre, de 9-re már tök üres a gát, mert nincs értelme maradni. 

Múlt hétvégén végre jött egy kis északi szél, amit minden horgász várt már, mint a messiást, de ez sem hozott halat. E miatt nem is erőltettem a 4es kelést, elég lesz az 6kor is, maradt a málha, egy táska és a kis sárga illex shooting star, ennyi a csomag. Fúj, mint a rosseb. még jó, hogy nem keltettem fel Vincust, szó volt róla, hogy kettesben megyünk egyet kajakkal. De tarajos hullámok vannak. 

Kiérek a kőre, nem biztatnak. Semmi. Keszeg. Az semmi. Mindegy, ha már kibattyogtam. Megállok a spiccnél, tökéletes északi, ebben kellene cikáznia a torpedóknak, de sehol senki. Csak a tejeskávé hullámok verik a köveket. 

Dobok párat. Persze a thrillel kezdek, bár jól megfigyelhető, hogy zavaros, hullámos vízen nem olyan hatékony. Kell a rezgés. Nem csak én dobálok a lengyel csodával, két másik spori is. Megjönnek közben a balinok is, lőtáv határán. 40 perc meló, de nem üti senki a csalit. Aztán csere-csere, de semmi.

illex.jpg

Végül megérkezem az illex tricorollhoz. A kis szexi tavaly már sok balint tett át a palánkon, most is hamarabb eszembe jutott, de nem tettem fel, mert féltem, hogy nem tudok elég nagyot dobni vele. De a nano-n suhan, mint a kisangyal, elérem a célterület szélét. 5 dobás után a parttól 10 méterre verte le a baller! És innen ment a rutin, kicsi fényezés, vegye észre mindenki körülöttem, hogy halam van, "Megvan végre!" - erre felfigyel mindenki és innen laza egykezes fárasztás, kisebb parádé elemekkel. 

farad.jpg

Aztán a mosoly az arcomra száradt, mert a halam, a megbeszélt forgatókönyvvel szemben nem feküdt ki 1 perc után, hanem keményen elindult a spicc felé és be a kövezés elé, ahol a kagylók szoktak tömegesen bulizni. Mi a franc van itt? Mindjárt megtép, bazzeg! A fékhez kellett nyúlnom! soha nem kell a fékhez nyúlnom a balatoni balinoknál. Mi a répa? 

Aztán elindul lefelé, megint kagylóktól kell védeni a zsinóromat. Ez most már kínos, de ez a balin tényleg nem akarja az igazat. Megint a spicc és ez így ment 5-6 percig. Kemény kis fárasztás kerekedett, sejtettem, hogy nagyobb halam van. Aztán gyengült, de kézzel nem tudtam kivenni, mert nem értem át rendesen a tarkóját, így szákot kellett kérnem. 

Gyönyörű 61 centis három kiló körüli balin játszotta velem ezt a játékot. Nem csak az idei legnagyobb, de a legnagyobb balatoni balinom, 60 cm volt eddig a rekord! 

baller.jpg

Gratuláltak a kollégák, majd mikor visszaengedtem a halat, elhallgattak és elővették a filéző késeket. Nálunk még mindig nem divat a C&R. Nagyon nem.

vissza_2.jpg

Ezért is, meg mert szerettem volna már az időmet inkább a két hónapos Bobeckivel és szépséges feleségemmel tölteni, hazaindultam. Megvolt a nap. Nem ígért már többet a Balaton. 

Balatonmária phantom távlatból: 

 

PIIISZ 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fishndirt.blog.hu/api/trackback/id/tr68842922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása