Az idei nyár nagyon furcsa Balatonmárián. Se ponty, se süllő, se semmi. Csak a balin megy itt nálunk. De az nagyon. Egyszer sem mentem ki hajnalban a kőre, ugyanakkor több tíz kilométert eveztem nem eredménytelenül. Idei újdonság, a délutáni pecákba Vince fiam is becsatlakozott! Erről szól ez a kis poszotcska. 

 

img_2782.JPG

Leírtam erről már mindent tavaly. Nincs nyáron ennél jobb. Van egy felfújható kajakom, speciális külső borítással, ami ha leeresztem elfér egy oldaltáskában, ha felfújom, hihetetlen stabil, könnyű és tökéletes balinozáshoz. A külső borításának köszönhetően kitűnően siklik, a teteje pedig erősen horogálló. Advanced Elements Fire Fly. Csak ajánlani tudom. 

Ami még a kajakon kívül kell az egy jó bot és néhány thrill. Ennyi. Én nem toltam ezt túl, Reggel-este 6:30-8ig peca, ha az időjárás és a család engedte. 

img_2780.JPG

Kimész, körülnézel, ha van rablás, akkor mész a csapat után, ha nincs, evezel egy jót. Ha nincs rablás, felesleges nyáron dobálással pazarolni az időt, nem lesznek ott. Legalábbis nálunk a déli parton ez így működik. Egyszerű ez az egész. 

Legnagyobb örömömre Vince fiam elkezdett érdeklődni a peca iránt, így vittem párszor délután. Érdekes képe alakulhatott ki a balinozásról, mert első alkalommal hármat fogtunk 30 perc alatt, másodszor meg 5 perc után fogtam egy hármast a nádból. Ez megvan vágatlanul a videón. Az összes közös halunkat természetesen ő fárasztotta! 

Csináltam egy unplugged videót, semmi zene, semmi gyors vágás, csak a feeling, a hangok, ahogy csobban az evező, siklik a hajó és recseg a fék! Fogyasszátok balatoni rozéfröccsel! ;) 

 BIGGA PISZ 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fishndirt.blog.hu/api/trackback/id/tr7710411400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása