Egy párszor már elképzeltem, hogy milyen lesz, amikor végre legelőször fogunk vízre szállni a saját hajómmal, birtokában a szükséges okmányoknak, kötelező felszereléseknek, szóval ezt a napot már sokszor elképzeltem, de a tegnap felülmúlt minden álmot.

Verőfényes napsütés fogadott minket a dunaújvárosi kikötőben, láttam, hogy Csaba is vízen van, a kocsija ott volt de a hajója nem, kényelmesen becuccoltunk, beröffentettük a verdát és már csorogtunk is kifelé a kikötőből.

Ahogy elhagytuk a szűk szakaszt és az ott pecázó helyi erőket, ráhúztam a gázkarra és a YAM 430-as a 20 lovas Yamahával, még 3 emberrel és teljes menetfelszereléssel is úgy megindult, mint az álom! Szeltük a habokat és kurjongattunk, mert hát tény, hogy a legjobb helyen voltunk a legjobb időben. Ez ritka ám.

Nem számoltam igazán halfogással, fel akartuk deríteni a terepet, szét akartunk nézni, saját helyeket keresve. Bár Csaba is itt rezidens és sok klassz helyén volt alkalmam pecázni, természetesen nem azért jöttünk ide, hogy az ő helyeit koptassuk, hanem, hogy sajátokat találjunk. Sokat tanultam Csabától a közös pecák alatt arról, hogy melyik hely lehet ideális süllőtartó pálya. Ez alapján engedtünk el jónak tűnő helyeket, mert például túl gyors volt ott a víz és vetettünk horgonyt végül egy lassú, viszonylag mély és márgás pályán.

Sokadik dobásra valaki rányúlt a karamell színű flitteres Sandrára. Megütötte, de nem fogta meg rendesen. BAZZE! Öröm és boszúság egyben, de a lényeg, jó helyen vagyunk!! Repül azonnal a csali ugyanoda, és BUMM, most nem hibázta el és én sem! A speedmaster szépen görbül, termetes játszópajtásra akadtam.

Na és ami ezután jött, azt Lalinak hála ez a zseniális szuperfrankó video meséli el! A FIH logó pedig Pisti kezét dicséri!

Szerintem életemben először fogtam ilyen termetes süllőt nappal. Ráadásul napsütésben tiszta vízben. Félelmetes érzés volt, ahogy megcsillant a víz alatt védekező szépséges hal!

Tökéletes nap, tökéletes befejezése! Megjöttünk és ezt már a dunaújvárosi süllők is tudják!

PISZ!!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JuhaszAk 2014.03.03. 13:11:19

Gratula a halhoz, abszolút átjön a fishfucker hangulat :]

Gratula a hajóhoz is! Miért döntöttél egy gumicsónak mellett? Pergető pecásoknál nem igen választanak ilyet.

Abszolút de nem fikázásnak szánom, én is szeretnék egy folyam álló csónakot vásárolni hamarosan és érdekelnek a szempontjaid.

Ez egy kb 4 méteres Zodiac?

Fischfucker 2014.03.03. 14:06:27

Szia JuhászAk! Köszi szépen! :) Azért döntöttem a gumi mellett, mert ez volt eladó. :) Jó nem teljesen, de mikor gondolkodtam a csónakvásárláson, akkor mondta az egyik kolléganőm, hogy van egy alig használt gumi hajója egy 20 lovas yamaha mocival. A motort el akartam adni, hogy ne kelljen vizsgázni, de a szervízben mondták, hogy hülye vagyok, ha eladom, mert patika egy motor ez. A hajót meg azért tartottam meg, mert céges kocsim van, erre nem lehet trailert rakni, tehát nem tudnám szállítani, így a hajó, motorral együtt befér a csomagtartóba, ha vinni kell. Ez egyébként egy YAM 430-as hajó. Stabil, kényelmes, könnyű és gyors. Alkalmas a feladatra :)

pappgyuri 2014.03.23. 14:23:29

ilyen az ha a célnak megfelelő bot van a kezedben :) szép hal, jó képek, grt!

Fischfucker 2014.03.23. 23:25:02

köszi Gyuri! :) Örülök, hogy újra itt! ;)