Na akkor nekikezdek.

Ahogy már írtam, több részben fogom leírni az eseményeket. Sokat gondolkodtam azon, hogy mi legyen a rendezési elv, nem fogom naponként átvenni a 8 napot mert azért voltak elég eredménytelen napjaink is, inkább a nagyobb események és a különböző halfajok köré rendezem a témát. Olyan amerikai sorozatos dramaturgiával a harcsákat hagyom a végére. :)

Annyit előre, hogy rohadt nehéz egy túra volt. Én többet nem megyek bójázni az Ebrora az biztos. Öreg vagyok már ehhez. De akkor az elejéről...

Pénteken indultunk és egyből 50 EUR volt a tanulópénz. Bárki is tervez hasonló utat, egy dolgot véssen az eszébe: mikor a 2 méteres 25 kilós zsákjával a csekkin pulthoz lép, bájos mosollyal és mélyen búgó hangon mondja azt: kemping felszerelést szállít.

Az ok egyszerű: a bármilyen sportfelszerelés utaztatását 7,5 kilóig 25 EUR-rel, a fölött 50 EUR sarccal támogatja a bármelyik légitársaság. De a kempingezés az nem sport. Arra még nincs bünti. Visszafelé ezt mondtam és egy fillérembe nem került a szállítás. De odafelé ezt beszoptam. Ok jól nézett ki, hogy csak a mi csomagunk kap ilyen speciális törődést, de ennyi pénzért Amsterdamban egy hangulatos 20 percet tölthetnek a bátrabbak egy gyönyörű orosz lány karjaiban...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szóval a büdzsé újragondolásával indult a kaland, de egye bassza egyszer megyek az Ebrora nem sopánkodtam. Csak legyünk már ott.

Pénteken este érkeztünk Barcelonába, a városba, ahol mindenki imádna szerintem bulizni, de én valahogy már vágytam tovább. Mindegy, ha már itt vagyunk és Zsolt intézett nekünk ingyen szállást az egyik barátjánál, akkor élvezzük ki.

Az élvezet úgy kezdődött, hogy az én obelix méretű csomagomat egyetlen taxiba sem sikerült beudvarolni Barcelona főterén. Ok, 2,2 m hosszú és 25 kilós táska nem hétköznapi, de azért ilyen hisztire nem számítottam. Na végre jött jött egy SEAT Alhambra, a csávó pikk pakk bepakolt és már repültünk is a szállás felé. Halleluja!

A szálláson lepakoltunk, és mentünk az éjszakába. Én repültem 30 percig a táskám súlya nélkül... Itt a buli részt elegánsan átugranám, a lényeg, hogy sikerült megint 3-ra hazaérni, úgy, hogy 7-kor kellett kelnünk a vonathoz. Sikerült megint. De ebbe már beletörődtem.

Reggel jött a szokásos mosott szar érzés. Pisti jogos korholása közepette, aki állítólag már este mondta, hogy menni kéne haza, de erre én nem emlékeztem.

Miért is? 

 

 

 

 

 

 

Na mindegy, végre irány az Ebro. A gond csak az volt, hogy a fejenként 200 kiló csomagunkhoz vásároltunk még kint 324 kiló kaját. Azonosultunk a serpákkal, a megalomán fáraóknak piramist építő rabszolgákkal és elhordtuk a motyót a pályaudvarra. Ott felültünk a vonatra és végre irány az Ebro. Végre végre végre. 3 óra utazás a kocsi végében, de ez ment lelkesedésből. Várt minket Európa talán legizgalmasabb vize.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Folyt köv...

Holnap. :)

PISZ

A bejegyzés trackback címe:

https://fishndirt.blog.hu/api/trackback/id/tr933310619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AzHofi 2011.10.18. 13:35:36

Azé mondjuk számítottam halszagra már az első posztban is, ez így elég vérszegény volt. Utaztunk, bebasztunk, dejóvót. Átélve biztos frenetikus lehetett, de így leírva egy nem utazással foglalkozó blogban, nem adja ki :-)

SenSe 2011.10.18. 14:59:42

Mondjuk a pultos néni felvette a versenyt egy 50es harcsával nálam...;)

spin 2011.10.18. 15:39:10

Szerintem így jó ahogy van. Várom a folytatást és a "vizes" képeket!

SKYentist 2011.10.18. 15:48:56

:)))) sok kiéhezett internet-élvezet-hajhász, egyesek a halakra, mások a csajokra :)))))) de ez így van rendjén !!! Írjál csak szépen le mindent, aztán majd a hallgatóság eldőntheti kinek-mi tetszett ...
Én, mivel ismerem a díszes társaság kétharmadát egy bizonyos ponton kicsit elkezdtem aggódni, hogy Barcelonában maradtatok még olyan 5-6 napig..:)))))
Egyébként meg Fisfu, a kedves feleséged olvassa a bloggodat ??? :)))))

Fischfucker 2011.10.18. 17:13:14

Szia AzHofi! vettem a kritikát, egyfelől a mai adagban már lesz bőven halszag, másfelől a blog neve Fish&Dirt és a Dirt a logóban is megjelenítve jelöli, hogy itt nem csak a halakról esik szó, bár nyilván dominálnak. ;)

SKYentist Barátom! Akár olvashatja is, mindent vállalok! ;)

erazko 2011.10.26. 11:05:32

Kemények vagytok,,, visszafele hozhattatok volna pultos szuvenírt...

Fischfucker 2011.10.27. 13:02:32

Erazko! Sajnos nem volt eladó! ;-)
süti beállítások módosítása