Tegnap nagyon boldog voltam, amikor konstatáltam, hogy egyedül vagyok a visegrádi pályán, ahol nagyon régen nem jártam. 10 perccel az érkezésem után, zörögni kezdett a bozót, gondoltam, eddig tartott a magány, kolléga érkezik. E helyett egy hatalmas vaddisznó jelent meg 10 méterre tőlem...

  20170924_183201.jpg

Megjelent, egymásra néztünk, de nem szaladt el. Igaz felém sem indult el, lesétált komótosan a vízhez és ivott. Szürreális. Érdekes, hogy mennyire nem vagyunk felkészülve, vagyis én nem vagyok felkészülve az ennyire valószínűtlen helyzetekre, mert dobáltam tovább. Ott áll tőlem 10 méterre egy vaddisznó, én a rohanó Duna peremén, mögöttem sűrű bozót, sehol egy fa, én meg dobálok tovább. Aztán azért mégis bekapcsolt valami, rákiabáltam a disznóra. Semmi. Meg sem rezzent. Komótosan elindult felfelé, eltűnt a szemem elől. Dobálok tovább. Huhh, ezt megúsztam. Durva volt, a többiek el sem fogják hinni, még jó, hogy van egy videóm róla.

 

Amikor újra észrevettem, akkor 5 méterrel volt fölöttem a bozótban. Jött felém, nem rohanva, de határozottan. EZ MOST TÉNYLEG TÖRTÉNIK? Bot le és gyorsan mérlegeltem a lehetőségeimet: vagy ugrom a vízbe, vagy megpróbálok jobbra elmenni, de akkor ha akar, elém tud vágni. Hopp de van egy szendvicsem! A szendvicset kikaptam és eldobtam balra, és fel sem nézve elindultam jobbra, rohantam jobbra a dzsinzsán keresztül. Működtek az őrangyalok, nem lett sem bokatörés, sem támadás a dologból, sikeresen kiértem a spiccre. Ott találtam egy öles nagy uszadék fát, azt felkaptam, és futottam a kocsihoz.

20170924_183240.jpg

Disznó sehol, odaértem a kocsihoz. Eldobtam a fát, nyitom a kocsit. Ekkor láttam, hogy mögöttem futott felém. Soha nem ültem be ilyen gyorsan a verdába. Nem sokon múlt. A többit már elmeséli a videó. Kb 50 percen keresztül kergette a kocsit. Dörgölődzött, elém vágott, lökdöste a kocsit, röfögött és leszarta, akármit csináltam az elkergetésére. Kijött velem majdnem a 11-es útig, ott egy horgász apuka épp pakolt a kocsijába a fiával, figyelmeztettem őket, az ő kocsijukba is beszagolt, de az apuka üvöltésére, meg a röpködő vödör és szák hatására meg az üvöltésre kicsit arrébb ment, de újra visszatért.

Aztán becsapott a bozótba, visszaszáguldottam a helyemre, a kocsit nem kímélve, az ágak jól megcsinálták az Outback fényezését, de dolgozott a négykerék szépen, simán visszaértem, lerohantam a cuccért és bedobtam mindent a gépbe. A vicces az, hogy még a szendvics is meglett. Én ettem meg végül nem a dög. Asszem utoljára mentem egyedül. A kövezés, a vadak, a rohanó Duna nem játék, ezt most a saját bőrömön tapasztaltam meg. Remélem visszatalál az erdőbe a drága, sajnálnám, ha bántanák, de sokan járnak erre a helyre, nem akarom elképzelni mi történik, ha gyerekek botlanak bele.

Nincs PISZ! 

A bejegyzés trackback címe:

https://fishndirt.blog.hu/api/trackback/id/tr7512894266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Makkasz 2017.09.25. 19:52:16

Ez a baratod akart lenni. Cool.

Lecsó75 2017.09.25. 20:06:39

Szerintem csak rég járt arra valaki és megörült neked... :)

Mikrobi 2017.09.25. 21:03:24

Én biztos áthajtottam volna a dögön!

tollas 2017.09.25. 21:25:52

Szerintem dezodort vagy identitást kéne váltani, inkább dugni szeretett volna.

Nagyfehérvadász 2017.09.25. 21:53:35

Támadás??? Hihihi. Azt akarta, hogy vakard meg a seggét, mert láthatóan nagyon viszketett neki. Meg játszásdiból futkosott körülötted. Lehet, hogy kocaszagod volt.

István Nődl 2017.09.25. 22:25:21

Szerintem csak tudatni szerette volna hogy nem szereti a a turistákat... én csak már hónapja ismerem nagyon jó fej állat hozzá van szoktatva az emberhez enni is szoktunk neki adni megsimogatjuk szerintem nem kéne nagy dobra verni hogy hergeled az állatot az hogy ordibálsz neki meg dobálják nem biztos hogx mimdig pozitiv megoldás és ha egy nagyon kicsit ismereted is lenne hozzá akkor már ha meglát vagy oda szólsz neki már elment volna vagy egyből neked megy mert vad ez le se sz@rta hogy ott vagy de mindegy reméljük nem esik semmi baja mert nagyon szeretjük ....

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2017.09.26. 05:49:08

Hát ja, kicsit nevetséges ezt támadásnak felfogni...Főleg mikor a kocsi előtt békés varacskol a pocsolyában...
:-))))))))
Inkább csak érdeklődő, kíváncsi lehetett.
Én meg ha pecálni akarok menni/járni, nem egy csilliárd értékű Outbackkal mennék, hanem egy prosztó Lada Nivával...De hát ez csak én vagyok.

akos_m 2017.09.26. 09:41:59

Szerintem ez medve volt! :-)

KOPP 2017.09.26. 10:30:42

Barátságos közeledés volt a "vad" részéről.
Valószínűleg ember nevelte...

Juli Svraka Gévai 2017.09.26. 17:16:20

Hello! Gévai Juli vagyok a Rádió 1- Balázsék c. műsortól kereslek. Milyen fórumon tudom felvenni veled a kapcsolatot? Válaszod előre is köszönöm!

Fischfucker 2017.09.26. 18:40:35

Kedves @Juli Svraka Gévai: Hello! Írtam messengeren. Egyeztessük ott a részleteket.
Üdv:
Kristóf

hev53 · http://hevesiz53.blogspot.com/ 2017.09.26. 20:27:01

"Ismerjük ezt a disznót.
a szüleit megölték egy drot szorű tacskoval nőt fel a lepencei strandnál,a neve Gizi,veszélytelen de nagyon kiváncsi.a gazdája egy 250 es etz vel járo bácsi.egyébként lány diszno nem kan."

Forrás: index.hu/belfold/2017/09/25/horror_50_percen_at_kergette_a_magyar_horgaszt_a_vaddiszno/

conditional reflex 2017.09.29. 00:24:45

hello, szerintem is csak barátkozni akart; tök cuki és amúgy magányos disznócskának nézett ki.
egyébként egy "normál" vaddisznó elől simán elrohannék én is, főleg ha malacai vannak.
de ennek a Gizinek nem volt senkije és semmije, te meg így otthagytad őt a sárban :D :(

Krisztián Havasi 2019.12.21. 01:11:38

Csak játszani akart !!! :) meg fut, hogy, ott ne hagyják... Tiszta (Hatchiko) vaddisznó verzióban
süti beállítások módosítása