Az nem kunszt, ha valaki drágán veszi a jó cuccokat. Jót tényleg olcsón, az mutatvány! De valahogy az ár és a kényelmi faktor fordítottan korrelál egymással (a matek tanárom ennél a mondatnál szeretett volna belém), minél olcsóbban akarunk megvenni annál több a macera.

De aki ezt vállalja, annak sok forintocska marad a tárcájában.

Én ma már szinte mindent a német eBay-en szerzek be. A németek korrektek, hihetetlen a kínálat és brutálisan jó árakat lehet kifogni. Arra nagyon érdemes figyelni, hogy regisztráljunk, tehát a shop tudja, hogy Magyarországra kell szállítani és utána a a filtert úgy állítsuk be, hogy Preis + Versand - azaz ár + szállítási költség szerint rendezze a találatokat.

Főleg cégek árulnak, mindig korrektek és pontosan azt kapod, amit megrendeltél.

Nem akarom bántani a magyar horgászcikk kereskedőket, de hihetetlenül túl vannak árazva a cuccaik. Aki egy kicsit utánanéz az sírva fakad. Én Amerikából vámmal együtt olcsóbban hoztam be egy 2,10es St.Croix botot, mint amennyiért a multispápa nálunk a Berkley Pulse-t árulja. Pedig a két bot azért nem játszik egy ligában.

Vagy itt az aktuális példa:

Pelzer Exclusive Quiver hard case táska és két 13" Pelzer Exclusive Rod Sleeve-et rendeltem most készülve a Rio Ebro-s harcsatúrára és a repülőútra.

Ezeket ma egy jobb webshopban 23,800 Ft - Quiver  plusz ilyen Rod Sleevet nem is árulnak itthon, csak a sokkal butább és kevésbé masszív Simple verziót 7000 Ft darabja, ha ennek az árával számolok is, ami mondom nem az a minőség, amit én vettem, akkor a 3 táska együtt 38 rugó.

Én a három táskát szállítással együtt 80 EUR-ért vettem. Az olyan 21 rugó körül van. 17 ezer forintot spóroltam. Minden német kereskedő beszél angolul, ha nem vagyunk járatosak Günter és Falco anyanyelvében.

Érdemes.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ugye milyen szépek? :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fishndirt.blog.hu/api/trackback/id/tr72969189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása