Elfelejtettem, hogy kimerült az elem a fejlámpámban. Ez már csak a parton jutott eszembe. Lent volt már akkor Pisti és Lehel is. Amikor pergetni kezdtem, Lehel már túl volt egy UL party-n amiben kivett két domit. Ahogy nekiálltunk olyan balininvázió alakult ki, amilyet idén még nem láttam. A parton végig tomboltak a balinok. Egyet sem tudtunk megütni, pedig dobáltunk, ahogy bírtunk. Aztán ahogy megjött a sötét megálltak a rablások is.

Bejártuk szokás szerint Tolnát-Baranyát, de nem sikerült semmit kivenni. A kuss sötétben én fejlámpa hiányában botorkáltam a köveken, mint egy részeg sirály. Aztán Lehel aszonta, hogy mutat egy pályát. Ott volt közel a szokásos helyeinkhez, de ezen a részen még valóban nem dobáltunk. Húzos víz és 4-5 méter széles langó a part mellett. Ígéretes. Felálltunk egymás alá és már repült is a flatrap. Sokadik dobás, a csali épp kijön a húzós vízből és a langó szélén BANG! üti is szépen valaki. És láss csodát, nem marad le, mint mostanában oly sokszor! Automatikus mozdulat, akarom a lámpám piros fényét kapcsolni a fejemen, de nincs ott a lámpa. Minek is lenne a fejemen, elem nélkül max a fejpántos björn borg hasonmásversenyen indulhatnék benne.

Szar érzés, úgy birkózni egy hallal, hogy semmit nem látsz. Elszoktam tőle. Hívom Lehelt, aki komótosan indul felém. A halam meg már közben ott fetreng előttem, de még abban sem vagyok biztos, mim van, annyira sötét van. Nem várom meg Lehelt, a partra húzom a dögöt. Ekkor látom balin. Olyan kettes forma. Ismét a flatrap. Rock and roll!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pisti kapta, én nem bíbelődöm szívesen a balinnal, ő viszont igen. Nekem most elég volt a közös fotó. Jó peca volt. Megyek a héten újra, amint tudok.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

Pisz

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fishndirt.blog.hu/api/trackback/id/tr853169887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása