Hirtelen ötlettől vezérelve, ma fürdetés-fektetés után lementem a Dunára. Este 10-kor indultam, és nagyon bíztam a süllőkben, mert úgy hallottam Leheltől 2-3 napja mocorogtak a pályánkon.

A víz vagy egy méterrel lejjebb volt, mint mikor utoljára lent voltam. Azokon a helyeken álltam, ahol korábban a halaim lestek az áldozatukra. Volt lehetőségem alaposan megfigyelni a terepet, ritkán látom a pályát szárazon. A hosszú egyenesen kezdtem dobálni és közben nagyon figyeltem, hallok-e rablást. De rablás egy szál se. Végigdobáltam az egyenest, minden eredmény nélkül.

Lementem aztán arra a részre, ahova korábban csak kerülővel lehetett lejutni, de ennél a vízállásnál, száraz lábbal is simán. Egy kis ruganyról kezdtem dobálni és már vagy 6-ot dobtam, minden eredmény nélkül. Már a mai post-on gondolkodtam, és eldöntöttem, hogy Hullaszag lesz a címe és arról fog szólni, mennyire kiábrándító a vasárnapi csukázás után, hogy itt a Dunán nincs semmi, amikor hirtelen nagyon finom ránehezedést éreztem. Azonnal megütöttem és nagyon erőteljes, ruganyos ellenállás volt a válasz. Éreztem, hogy komoly süllő harcol majdnem a lábam előtt, még két rándítás jött, aztán már csak az ssr, vendég nélkül. Az adrenalin szétáradt a testemben. Azonnal melegem lett. Itt volt, csak eddig nem jól dobáltam. Az eredményt az hozta meg, hogy nem a szokásos part menti dobással próbálkoztam, hanem a parttal majdnem merőlegesen dobtam, gyors tekeréssel lehúztam mélyre, majd lassan húztam végig a rugany tövénél. Ott lesett az öreg. De nem lett meg.

Egyhalas este volt ez is, mint a legtöbb, nem kaptam több ütést. Hát igen, ez egy ilyen hely, ez egy ilyen víz. Minden estében benne van a kapitális hal esélye, de sajnos ritkán sikerül le is fotózni. Hullaszag volt, de volt ott egy túlélő is, aki ez alkalommal fájó pofával úszott tovább. Nem baj, időm van.

Pisz

A bejegyzés trackback címe:

https://fishndirt.blog.hu/api/trackback/id/tr503194442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AzHofi 2011.09.16. 15:15:10

Sok helyen olvastam már, hogy rá sem hederítenek, ha a "szokásos" irányba húzzuk. Szokatlan irányokba kell húzni, úgy több kapás kicsikarható.
süti beállítások módosítása