Ahogy írtam az előző posztban, keményen kezdődött a vasárnap. Kint üvöltő hőség, bent migrénszerű fejfájás. Az a rohadt víz megint kimaradt lefekvés előtt...

 

brown3_1.png

Hosszú ujjú ingben pecázom a leégés miatt. Na abban az igazi kitáncolni a kocsihoz 31 fokban. Ennél csak az a jobb, mikor a gázló gatya és a mellény is felkerül. Hamar megszokod, hogy tocsogsz a saját nedvedben 17 perc után.

mini.png

Na de, megkaptam a fejfájás-csillapítómat a házigazdánktól és indulhatott a menet. Vasárnapra nyugdíjas pecát terveztünk a Sava Bled szakaszon. Strandolás, fürcsikézés, kicsi lóbálás, 5kor haza.

savabled.png

Nem lehet megúszni, ha az ember olyan napot nyom, mint mi szombaton. Akkor érzed, amikor nem tudod felkötni a legyed. Egész szombaton 1 legyet vesztettem, vasárnap kb. 10-et. Mondjuk ebben a halaknak is volt része. A Sava Bled-en találtunk egy olyan szakaszt, amelyik gyors és lassú, mély és sekély részek igazi kombója volt, nagy kövekkel, mederalakulatokkal. Szörnyetegek laktak is. A nagy indicator fly-ért néha akkora halak jöttek fel, hogy összefostam magamat. Néha rá is mentek a nagy szivárványosok és akkor lendületből le is tépték a legyemet. 14-es előke fölé ha mentem, akkor persze nem volt reakció. Ilyen ez.

medalistreklam.png

De persze néha csak szarul kötöttem fel a legyet. Remegő kézzel nehéz. Ára van a fáradtságnak. Persze a kánikula sem segít. Párásodik a szemüvegem az ing alól felfelé áramló gőz miatt. 3 percenként merítem a sapkámat a vízbe, 10 másodpercig jó, ahogy a hideg víz végigszalad a nyakamon, aztán elpárolog.

Hiába láttam, hol a szedés, hiába tettem oda jól a legyet, hiába mentek rá, nem tudtam megfogni őket. A kis cerkákat igen, de kellett volna egy jó hal.

Aztán elegem lett, gondoltam egyet, hogy kapnak most valami teljesen mást. Meg betoltam a teljes vízkészletemet. Fél öt van, utolsó rohamra! Felraktam egy sárga cdc-t, amit petitjean style-ban kötöttem. Amikor a cdc-ből csinálsz dubbingot. Megvolt a hely, egy nagy bedőlt fa mellett. Át kellett dobni a fán, figyelve, hogy a legyező zsinór ne akadjon a fába, az azonnal kinyírja a legyed mozgását. Első dobás, egy kis cerka azonnal rápördül, feljön és siet a légy után és csipkedi. Cuki. De nekem nem te kellesz. Második dobás, szépen lágyan érkezik meg a légy ugyanoda és jön föl. Gyere, gyere és igen! Egy gyönyörű nagy pisztráng leszedi és akad is! Besprintel a fa alá, futok utána, hogy megfelelő szögből vissza tudjam húzni a nyílt részre. Ez meg is történik, de a nyílt részen meg rohadt gyors a víz és a halam elindul ezerrel lefelé! Tépem a zsinórt az orsóról, ahogy csak bírom! A víz segített, észnél vagyok! Ennek meg kell lennie!

Brutális kirohanásokkal kezdett, iszonyú erővel, de már fáradni látszik. Lehet ez? Ez bizony nem a szivárványosok stílusa! Ők nem az elejét nyomják meg ennyire, hanem sokáig bírják, egyenletes erővel. Nézem, nézem, és igen!!! EZ EGY NAGY SEBES! Na innen jött rám a para, ennek meg kell lennie! Csak ki ne akadjon a szakáll nélküli horog! Az ereje már nem elég a nagy kirohanásokhoz, erőltetés nélkül sikerül a szákba terelnem! Micsoda finis! Szarok a nagy szivárványosokra, volt tegnap elég, a megfelelő halnál sikerült összekapnom magam! Lemegy a stressz, boldogan rikkantok Zsoltinak, és elindulok a hallal a partszélbe egy jó kis fotózásra.

brown.png

Nem lehet megúszni, ha az ember olyan napot nyom, mint mi szombaton. Akkorát estem, kezemben a szákkal és a bottal, amekkorát illik így nyáron. Megbotlottam egy nagy kőben, vízben voltam egy pillanatra nyakig, ahogy előre estem. Szarok magamra és a felszerelésre, a hal legyen meg! Szerencsére a merítőm fa, így a keret fent maradt a víz tetején, a hal a helyén volt.

prown2.png

Kiértem, megnyugodtam, fotóztam, fotóztam, fotóztam. Persze a halam soha ki sem került a vízből. Vigyáztam rá nagyon. Aztán elengedtem életem eddigi legnagyobb sebes pisztrángját, aki bearanyozta a napomat. Persze ez után már ment a nagy szivik megfogása is, lement rólam az átok. ;) Fél hat körül fejeztük be, még fürödtünk egyet a hideg vízben és vizes fürdőgatyában vágtam neki a hazaútnak.

Mega túra volt és végre tényleg úgy tűnik, hogy megtanultam legyezni, csak az alvásra és az alkoholra kellene jobban figyelni a jövőben. Ez persze soha nem sikerül! :D

BIGGY PISZ

A bejegyzés trackback címe:

https://fishndirt.blog.hu/api/trackback/id/tr5112658859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása