Úgy adódott, hogy Pistivel mindketten ráértünk most szombaton. - Hova menjünk? - kérdeztem Pistitől a telefonban. - Nem tudom vazz, találd ki - jött a válasz. Gondolkodtam kicsit, aztán eszembe jutott a sok szép kép, amiket Z-től és a többi megszállott multistól láttam a facebook-on Délegyházáról, hát nem is gondolkodtam tovább.

Pénteken este még kicsit kifaggattam Z-t, én ugyanis még nem voltam Délegyházán, illetve felszerelkeztem még pár feketés csodával. Szoknyás jig, daiwa rákok, mann's gumigiliszták, bullet ólom, és minden, amiről azt gondoltam, hogy megeszi majd a feka.

Nem kapkodtuk el az indulást, Pisti előző este Pécsen koncertezett, 10-kor randiztunk a Soroksárin. 11-kor már engedéllyel és nagy reményekkel szereltünk az 1-es tó partján. Élt a víz, az idő (ekkor még) szép volt, és végre, végre előszedhettem a vadítóan sárga botomat, aminek ez volt az első igazi bevetése. 26-os trabucco fluor carbon előkére szereltem a texas rig-et, fel a daiwa rákocskát és indulhatott is a menet!

Egyből az első helyen láttunk kis feketéket a kisvízben baba halakra vadászni, azonnal megjött a bizsergés, az Ebro-s fíling jött meg mindkettőnknek és kezdtük elhínni, hogy ma fogunk.

Pistike is igen lelkesen dobálgatott a 3 óra alvás ellenére.

Aztán telni kezdtek az órák, volt néhány rávágásom, de nem sikerült akasztani. Elkezdtem cserélgetni: szoknyás jig, fekete-fehér 9 centis gumikukaccal, aztán vissza a texas rig-hez, de másik rák, szóval ment a varia, de nem hozott halat.

Felmentünk a csatornán a 2-es tóhoz, de akkor elkezdett brutálisan esni, ezért úgy döntöttünk, hogy visszamegyünk és inkább az egyes tó másik felét dobáljuk le, hogy ha még szarabbra fordulna az idő ne legyünk 5 km-re a kocsitól.

Pisti ekkor már visszatért az Ebro-n már erősen bizonyított kis duci spro wobbleréhez, én még a gumikat erőltettem.

És akkor megtört a jég! Pisti a part mellett egy virgonc kis csukeszt akasztott!

A legjobbkor, már kezdett kijönni rajtunk a fásult öregember, aki már a derekát fájlalja meg már a poénok sem röpködtek úgy, szóval még bifidusz eszenzis sem kellett hozzá, csak egy kis nyálkás csuka-gyerek, hogy revitalizálódjunk és lelkesen folytassuk tovább a melót!

Természetesen a fotó után már ment is vissza a baby!

4-5 perccel később ismét Pistike volt a hangosabb! - Megvan bazze, fekete! - Yes megvolt az első délegyházi fekete, ezekért jöttünk, velük akartunk randizni. Ok, hát ő sem volt egy óriás, de ez nem vett el semmit az örömből. Először vagyunk a vízen, nincs semmi helyismeretünk, és mégis megtaláltuk a halakat.

Természetesen a feka is azonnal ment vissza, aki esetleg nem tudja, Délegyházán zseniális módon védik a feka állományt, minden fekát vissza kell dobni mérettől függetlenül. Nem is csoda, hogy erős ott az állomány!

Na ok, boldogok vagyunk, de azért nekem sem ártana már egy hal, itt a kezemben ez a rikító pálca, amivel ha tilosban járnék, még 300 méterről vak sötétben is kiszúrna az ellenőr, szóval hát fel kéne már avatni. Hát le a gumikkal és fel a kis fostalicska spro power catcher-t, amivel az Ebro-n is átraktam az összes fekát a palánkon, de meggyőződésem, hogy csak azért, mert annyira szar az a wobbler és annyira viccesen lehet csak vezetni, hogy a sok profin vezetett gumicsodán szocializálódott fekánál pont ez a rikiító vizibohóc b***ta ki a biztosítékot. Na lássuk, hátha itt is működik!

Működött. 30 percen belül megvolt a feka, aztán egy csuka majd egy süllő is ráadásként. Ment mindenki haza a buli után, nyilván azóta sem értik mi történt, hogy ennyire még soha nem lettek átverve. De az a kis izé, annyira gnóm módon mozgott, hogy csak igazi lehetett. Hát mégsem.

Közben Pisti kipattintott még egy fekát. Ment a bolt rendesen.

Aztán megint jött a rohadt eső. De most sokkal brutálisabban, mint eddig. Elmentünk a kocsihoz és magunkhoz vettünk némi kaját, illetve pár wobbler-t. Én felraktam egy 7-es ssr-t. De már nem voltunk sem fittek, sem éhesek, ha nem is fogtunk nagyokat, de 6 halat a partra tereltünk, volt feka, csuka, süllő, mit kívánhatna még ez ember, az új bot méltó módon felavatva! Na jó még egyet. És a hosszú haltalanság, a kuss után, kb. tényleg az utolsó dobásra az ssr elkapott még egy süllőt!

Ennyi, mehetünk. - Állapítottuk meg mind a ketten. Ömleni kezdett az eső, mikor a kocsihoz értünk, épp időben ért véget a kaland. Tökéletes volt ez a nap, 7 halunk volt, nagyon élveztük a peca minden percét és el is döntöttük, hogy visszajövünk, mert mindhárom halfajból szeretnénk meghívni a szombati buli résztvevőinek a kedves szüleit és nagyszüleit egy baráti szülői értekezletre, ahonnan egy gyors csoportkép után, mindenki szabadon távozhat.

Nekem a C&R túl elcsépelt, legyen inkább Live and let Live! :)

PISZ

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Insulator 2012.04.10. 06:36:48

Helló !
Már kezdtem aggódni érted Kristóf !
Mi volt ez a hosszú halgatás ?
Az első képen rossz oldalon van a hajtókar. Esetleg a többi képen?

steveolson · steveolures.com 2012.04.10. 10:22:28

Gratulálok a botavatóhoz! Jó változatos fogásban volt részetek!
A gnómok néha jobbak, mint a drága ketyerék!

Fischfucker 2012.04.10. 11:22:16

Szia Insulator! Hat valtozott par dolog mostansag es a melo is tobb lett, ez tartott vissza a pecatol, de most beindul ismet! Nincs rossz oldalon, amikor pocogtetos, drop shot-szeru vezetest csinalok, akkor a bal kezemben szeretem a botot, amikor wobblert vezetek, akkor a jobban. Ezert varialtam at menet kozben.

Fischfucker 2012.04.10. 11:24:25

Szia steveolson! Koszi szepen! Valoban, neha a kis gnomok mentik a napot.

Z o l i ("Z") 2012.04.10. 17:36:20

Örülök, h jót pecáltatok! :)
Legközelebb talán jön jobb is. ;)

Insulator 2012.04.10. 18:41:27

Ez komoly ?? Lehelnek említettem, azt mondta rosszul látok. Én pedig azt gondoltam Fotoshop-pal tükrözted, hogy nem lehessen ellopni. A valóság pedig elég prózai ....
Ma láttam csoda wobblereid Szegeden. Már 580 Ft-ot el is kértek érte. Tényleg néha a gagyesz jobban fog mint a szuper.
Na várom a következő bejelentezésed. :-))

KrézyJenő 2012.04.12. 11:54:38

jó poszt! (ismét)köszi érte. voltam már d1-en párszor, de fekán kívül mást nem fogtam. (ha fogtam egyáltalán)azért jó tudni ezt a süllőelőfordulást is.hát nem hiába: a rutin meg az évek...:D

Fischfucker 2012.04.12. 23:17:26

Koszi nasszaju! Na igen a sutyik minket is megleptek! :)