Itt a szezon itt van újra, feketén bólogat az eperfa lombja. Illetve fűzfa lombja. Na mindegy is, szóval itt a várva várt szezon és ennek megfelelően ismét megkezdtük szépséges ámde szarrá rabolt Dunánk vallatását közepes lendülettel.

Múlt héten lent voltam Csabánál, elkönyvelhettünk egy szép estét, sok beszélgetést, egy akasztást, egy lemaradást és egy hódot, akivel épp munka közben találkoztunk a sötét éjszakában. Ott melózott tőlünk 3 méterre, amikor a fejlámpánk fénye megzavarta. Azért az nagyon nagy feeling, hogy a Dunán élnek hódok. Soha nem gondoltam volna.Nos tehát szép este volt, de sajnos egy halba akadtam, és ő sem akart a partig jönni.

Ma aztán, kiválasztva az egyetlen estét az elmúlt 4 hónapból, amikor esett az eső egész este és persze 12 fokra hullot a bárométer, Pistikével randiztunk egyet a szokott budakalászi meki parkolóban és nekivágtunk Visegrádnak.

Rég találkoztunk, sokat sztoriztunk, miközben vidáman szlalomoztam a szentlászlói úton az öklöm méretű varangyok között, akik köztudottan ilyen esős éjszakákra szervezik a varangy-loveparade-ot. Sajnos a legtöbben nem élik túl a nagy fiesztát az aszfalton.

Leértünk, természetesen zuhogott és természetesen még mindketten a szezonkezdés felkészületlenségével a terep- és időjárásviszonyokhoz tökéletesen alkalmatlan cipőben érkeztünk. Na majd belejövünk...

Kibattyogtunk a helyünkre és ahogy illik, Pisti 3. dobásra elkapott egy szépséges süllőt.

A piercing épp csak ott fityegett az alsó ajkában olyan emosan.

Teljes volt az öröm. Alig jöttünk és máris nem hiába. A nagy öröm közepette sajnos nekem már befészkelte a fejembe a gondolat, hogy az elmúlt 3 évben ez a mi szeretett visegrádi pályánk nem adott még 1-nél több süllőt egy este. Na de távozz tőlem negatív gondolat, ma nem így lesz. Így lett. Eláztunk, szétfáztunk, dobáltunk lelkesen, de több hallal nem akadtunk össze. Egyetlen örömöm az volt, hogy végre a megfelelő orsó van a kezemben és a megfelelő zsinór van a dobján, nem beszélve a kis cherry-ről, aki úgy riszált egész este, hogy ha lett volna magára valamit is adó süllő a környéken, biztos felpróbálta volna.

Jó volt, nem akarok nyafogni, az is szuper volt, hogy egy ilyen szépség Pisti csaliját választotta. Csak közben azért ott motoszkál a fejemben, hogy Zsocc nem tud úgy lemenni a Ruhr-ra max 1 órára, hogy ne fogjon valamit. Domik, süllők, csukák, harcsák, mindig más.

Na mindegy, nekünk ez jutott, kis magyar szezonkezdet!

Pisz

2 komment

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KrézyJenő 2012.09.18. 07:11:01

szép hal(ak), meg köll böcsűni mindent :D

AzHofi 2012.09.21. 23:06:46

a bárométer az millibárra, illetve hgmm-re tud hullani, a termométer -magyarul hőmérő- tud fokra hullani