Pisti, Lali, én - 3 óra, 4 süllő, legnagyobb 51 cm. Ja és mindenki fogott. Ezt hívják sikeres pecának.

Részletek:

A hónap legfosabb időjárása várt ma ránk, de szokás szerint nekem nem volt alternatíva: vagy ma, vagy 2 hét múlva. Mentünk hát. Azzal nyugtattam a srácokat, hogy legalább nem lesz kint senki.

Így lett, tényleg nem volt senki sehol, miénk volt az összes pálya. Pisti lement arra a helyre, ahol a 4,60-as érkezett, Lali az öbölhöz én a biztos, de kishalas helyre. Második dobás, kilóhúsz. Szépséges süllő, erős harcos, original keresztben. Igazából tök feleslegesen viszem ki a 6 kilós táskámat a kőre. Max akkor nyitnám ki, ha az original beszakadna. Ő az idei X-faktor.

Szóval meglett az első.

Örülés, belül ünneplés, megnyugvás, hideg szél nem érzés. Elmúlt a gond, maradt az öröm, jött új gondolat: mi lenne, ha nyomnék rögtön még egy kört ugyanitt? Nyomtam.

Ahogy a filmekben szokás: 5 perccel később...

Ami viszont abban az 5 percben történt az brutál volt: víz fölé tartott spiccel húztam be lassan a csalit, már látom a neonsárga testet, 40 cm zsinór van kint, amikor brutális rávágás, a spicc azonnal bevágódik a víz alá, és sivít a fék! Azt hittem komoly balinom van, annyira elemei erejű volt a rávágás.

Lámpa kapcs, süllő konstatál. Nem volt nyilván akkora vitéz, mint a 4,60-as, de tolta neki keményen. Enyém lett.

Innen már nekem hawaii-dizsi-napszecsó, szóltam Pistinek, hogy kettőnél járok, próbáljon rá a helyemre, Lalit is áthívtam, jöttek, fogtak, Pisti is, de nem itt, Lali is a nagyhalason és már nem is esett az eső, már nem is volt olyan elviselhetetlen a szél, már csak ott álltunk, dzsuvásan, ázottan és kurva boldogan.

Álompeca De Luxe!

Mosolyogtam magamban, hogy én tényleg mindig megírom, mindenki olvashatja, hogy mekkora király ez a pálya, és mégsincs itt más. Egy kis eső, egy kis szél és máris miénk itt a tér és az élmény! Igazam lett, egyedül voltunk, és tökéletesen szórakoztunk.

PIIIIISZ!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

seven9st 2013.10.27. 08:49:31

Helló Fishfacker!

Gratula a süsükhöz, Dunán ez szép teljesítmény meg kell becsülni az ilyen pályákat! Sajnos a Mi helyünket nagyon átrendezte az árvíz, azóta sem találtunk hasonló helyet!
Ti télen is kizárólag wobblereztek, semmi gumihalazás?
üdv,
seven9st

Fischfucker 2013.11.06. 00:48:47

Szia Seven9st! Köszi szépen! De abszolute gumizunk télen Visegrádon és soha nem fogtunk ott semmit. Kellene oda a csónak, mert nem ott áll össze a hal a félsziget környékén. Nov végén véget szokott ott érni a szezon, nyilván időjárástól függően. Minuszban én ott halat még nem fogtam.