Fischfucker 2011.09.26. 01:16

3 - 15 g

Ma este egymástól több száz kilométerre, két 3-15g bot kapott főszerepet. De haladjunk időrendi sorrendben:

Zsocc az előző napi bebaszás hatása alatt úgy döntött, hogy megveszi a vacsoráját és a brátvurszttal lemegy a legközelebbi helyére a Ruhr-ra kicsit dobálni. A 3-15g Daiwa Infinity volt nála, arra rakta fel az illex chubby-t. Néhány dobás után akasztott, akkor még egy nagyobb domolykónak vélte az ellenfelet. Aztán úgy 5 méterre a parttól elszabadult a pokol, a hal lehúzott 20 métert, majd újra kirohant, 15 percig Zsocc nem találta a fogást az eseményeken. Ez már olyan 8 körül volt, kuss sötétben. Mikor meglátta az ellenfelet, nem hitt a szemének. A lip grip természetesen nem volt kéznél, így a hal alá nyúlva két kézzel dobta a partra, majd, ahogy ő mondta, olyan Pistisen rávetette magát és leterítette.

Egy 106 centis 10 kilós csukán feküdt.

A hal szájában a kis chubby, mint egy divatos pearcing fityegett. Valószínűleg, ha ez a csuka egy rokker csuka lett volna, meg is kérte volna Zsótit, hagy tartsa már meg a kis parti buli után. Mert ez Zsoccnál nem kérdés, a hal a fotók után visszakerült a vízbe.

Zsolt, hogy erejét fitogtassa küldött egy egykezes fotót is, de bevallotta, hogy ez azért nem ment túl sokáig:

Laikus olvasóim kedvéért mondom el, hogy egy átlagos földi halandó pergető horgász úgy éli le az egész nyomorult életét, hogy nem is lát ekkora csukát, pláne nem a saját horgán. Embertelen.

És akkor váltsunk színt, épp lefelé tartottunk mi is a helyünkre, amikor Zsolt hírei befutottak. Nem tértünk magunkhoz. Lehel is és Pisti is ki volt a hírek hallatán. Mondtam is Pistinek, hogy az a szar, hogy mi egy olyan vízen pergetünk, ahol nincs benne a pályában egy ilyen hal esélye. Pisti kezében a 3-15g force master-rel azt mondta nagyon bölcsen, hogy a fasz tudja...

Nem nagyon volt mozgás, Lehel kivett egy kisebb süllőt, majd vissza is rakta, mi meg persze megálltunk mellette. Lehel szólt Pistinek, gyere fogatok veled egy süllőt. A megfelelő helyre állította, és Pisti dobálni kezdett. Majd arrébb ment, Lehel meg is jegyezte, minek megy arrébb, mikor a jó hely ott van, ahol mutatta.

Pistike egyszer csak szólt komótos könnyedséggel: Na Lehel megvan a süllőd. Még 20 másodpercig volt ilyen nyugodt a hangja, ennyi idő alatt tette meg ugyanis a hala az öböl bejáratától azt a 30 métert, ami a sodrásig kellett. Már e közben is szólt Pisti féke, de azt hittük puhára van állítva (csutkára be volt húzva).

Mikor a hal elérte a sodrást, onnan egy gyorsvonat sebességével indult meg a folyással lefelé. Pisti ment utána a kanyarban, hogy zárja a szöget és ne a parti kövezés vágja el a zsinórt, de a hal rohant tovább. A bot, mikor rávilágítottam, teljesen természetellenes szögben, a markolattól görbült egyenesen lefelé a vízre, a fék üvöltött. Annyi idő alatt, amennyi nekünk 10 méter megtételéhez kellett a hal megtett 110 métert, és mikor az egyeneshez értünk, leszakadt a zsinórrögzítő csomó a dobról.

A hal lelépett 110 méter 10-es whiplash-el és egy szexy 9 centis ssr sfc-vel. Pisti nem tért magához, szerintem még mindig kivan.

Mi volt? Nem tudjuk, csak, azt, hogy 15 kiló fölött volt az tuti. Harcsa, vagy busa vagy amúr, esetleg nagy balin, már nem fog kiderülni. De az biztos, hogy nem volt egy súlycsoportban a szerkóval.

És igen a fasz is tudja és most már mi is, hogy a Dunán is minden napban benne van a kapitális hal esélye. Ezért (is) járunk le.

Pisz

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

spin 2011.09.26. 08:52:53

Hát igen. Amikor megvettem a light botomat azt mondták hogy vigyázzak mert megfertőz és mást nem veszek többé a kezembe. Így is volt addig, amíg az átlagos 1-2kg-os halakat fogdostam vele. Amikor a harmadik nagyobb lelépett letettem és azóta se volt a kezemben. Mondjuk éjszaka előtte se :-). A fárasztás élményét inkább feláldozom a nagy hal megfogásának esélye miatt.

Fischfucker 2011.09.26. 09:59:23

Pisti sem megy le többet este a light botjával az tutti :)

SKYentist 2011.09.28. 14:19:15

@spin: :))) leírhatnád röviden azt harmadik nagyobb halas szalasztást, hogy okuljunk belőle...:)) Aztán ugye a Dunán nehéz okosnak lenni mivel néha befut egy-egy kapitális akármi... egy régi ismerős mondta pergetés közben, hogy "a Dunában éppen az a szép, hogy minden benne van"...

spin 2011.09.28. 18:37:08

Nem nagyon van mit leírni. Volt, hogy szakította a 12-es fonottat mert akadóba ment és nem lehet ezekkel a botokkal megállítani, meg szerintem nem ütik meg eléggé a nagyobb halakat. Ha szájszélbe vagy torokra akad akkor OK., de ha a pofáját kéne átütni, akkor az sokszor esélytelen és simán kirázzák a csalit. Szóval szerintem max. domolykóra jók egy patakon. Valószínű arra is vannak kitalálva. Persze sokan nem értenek egyet, de én nagyon hamar kiábrándultam belőle. Ennyi.

spin 2011.09.28. 18:40:15

Ja, én a Tiszán és a Sajón pecázok, ott is befuthat akármi.

SKYentist 2011.09.29. 15:18:37

@spin: igen, teljesen egyetértek veled, tavaly ősszel kitaláltam , hogy én Light-ozni fogok egy csukás Tisza-csatornán, és csak tíz szalasztott csuka után tudtam az elsőt megfogni..:)))Na, innen adódik, hogy jó sok fajta pergetőbot kell készenlétben álljon, néha nem árt (meg jól is esik kicsit) variálni is... Biztosan ezért van már több mint 2 pergető botom :)))))))

Insulator 2011.10.02. 08:12:11

az egyes lamaradt !! 12 pergető botról beszélünk!

Insulator 2011.10.02. 08:19:16

és már avatar kép is van :-))

Fischfucker 2011.10.02. 21:37:17

Üdv Insulator! :) 12 bot? szép! Én 5-el oldom meg az életemet, a 12-t már gyűjtőnek gondolom (Lehelnek lehet ennyi). :)

Insulator 2011.10.03. 07:30:38

Nekem is csak 4 botom, van bár én adom-veszem, ha nem tetszik valami. De a MESTER most belémrakta a frász DS bot ügyben. Nagyon kellene a SMAXDS240 !!

SKYentist 2011.10.03. 13:32:29

Figyelj Admin, lécci töröld mindenhonnan annak a senkiházi Lnek a nevét... a nicknevek mégiscsak erre lettek kitalálva!!!!
Insu, az hiányzik még , hogy legyen 12 pergetőbotod, aztán jön a DropShot, biztos abbol is kell majd egy pár, de néha jó lenne kicsit multizni, no meg műlegyezni, stb.... és utána tippeljük meg a szükséges botok számát ....:)))))