Ma este úgy mentem le, hogy azért már illene valamit a partra is segíteni: menők ezek a nagyhalas kalandok, de egy-két hete nem lett a kezem halszagú, ami gáz.

Lehel is lent volt, mire 10kor leértem, ő már ledobálta a pályát. Ő ssr9-cel tolta én viszont ebben a szezonban először megszentségtelenítettem az ssr9-et és hitetlen flatrap 10 ft rajongó lettem szépen csendben.

Mondom, Lehel mester már letarolta a pályát sajnos eredménytelenül az ssr-rel.

A flatrap viszont kivett egy kis balint. Balin vissza, perget tovább, de eredmény nélkül. Apró, kapufáról a hálóba pattanó gólocskával nyert a flatrap az ssr-rel szemben, de győzött és megszületett az új sztárom. (Apró adalék, hogy a két méteres harcsa és a szerdai süllő is erre vert rá, illetve Hida ezzel fogta a márnát)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fishndirt.blog.hu/api/trackback/id/tr733012796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fischfucker 2011.06.27. 23:07:17

Sajnalom GaBko! Tegnap ota Balatonon vagyok, nyaralunk, meglatjuk itt mi sikerul. Kitartas!
süti beállítások módosítása