Fischfucker 2011.07.04. 00:29

Feketézés

Az Omszkin, a wakeboard-os csávók segge alól lehet kivarázsolni a fekete sügéreket. Tudtátok? Nagyon jó pálya, főleg nyár elején. Amióta elkészült ott a wake pálya, sajnos több jó hely is befuccsolt. De maradtak még jó helyek, ha pedig van belly boat vagy gumicsónak, akkor még jobb.

Én fogtam körforgóval is (vájtszeműek: ez is az abu reflex villantó!), mint az alábbi kép bizonyítja, de nem ez a legtutibb módszer...

 

A legjobb, ha a drop shot szettet rakod össze, de a palomar kötéssel rögzített horogra nem szilikon gumi kerül, hanem egy tökös nagy esőgiliszta. Kész, azért meg vannak őrülve! 1,5 kilósat is szedtem ki ezzel a módszerrel. Egy esőgiliszta, egy fekete. Reggel érdemes, főleg nagyon reggel, amikor még alszanak a wakeboard királyok.

Este is érdemes próbálkozni, bár én olyankor gumit használok és inkább csukát fogtam.

Omszki tó. Gondoltad volna? 

A másfeles gilisztazabáló feketém 

A bejegyzés trackback címe:

https://fishndirt.blog.hu/api/trackback/id/tr813036353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KrézyJenő 2011.07.04. 08:35:50

mostanában voltál omszkin? jegyet vettél? :D halőr volt? fekát el lehet vinni? voltak pecások? ezek érdekelnének.

Fischfucker 2011.07.04. 08:52:37

Mivan, mivan? Igaz iden egyszer voltam majusban este, de nem volt kaller, fogtam egy retur csukeszt, dobtam vissza. En meg abban voltam, h a viz nincs egyesuleti kezelesben. Ez valtozott? Meselj!

Z o l i ("Z") 2011.07.04. 12:40:05

Az van komám, h az a faxxopó Óbuda HE rátette a kezét a tóra. Kb május óta 2 rugó a napijegy. 7 évig jártam oda kergetni a boxosokat. Ennek vége. Legalábbis egyenlőre. Hja, amúgy élnek benne igen komoly példányok is. Nekem a személyes rekordom is ottani. 44 centi, kb 2.5 kiló. Tavaly előtt fogtam, és természetesen visszament. Azóta biztos nőtt egy keveset. Hacsak egy csipeszes tarkón nem baxta...

Z o l i ("Z") 2011.07.04. 12:56:54

Amúgy a legjobb módszer, tavasszal, felmelegedő vízben a Texas riges szerkó, gumirákkal vagy gumigirnyóval, illetve mindenféle kreatúrákkal. Nyáron hajnalban, reggel meg a topwaterek az ütősek, illetve a felszín alatti swimbaitek, jerkbaitek, spinnerbaitek. Ősszel hülő vízben újra a gumigenyók, szoknyásjigek esetleg a mélyebben járó wobblerek, spinnerbaitek a nyerők.

KrézyJenő 2011.07.04. 13:46:24

hááát ez a szomorú helyzet amit zééé koma mond, mármint a tó birtokba vételét illeti.

Fischfucker 2011.07.04. 13:53:19

Fuck! Ami egyebkent nekem meg nagyon bejott az a fekete blue fox gumibeka. Azt is zabaltak. Es van kint rendesen kaller minden nap? Hihetetlen...

Z o l i ("Z") 2011.07.04. 14:11:19

Há ja. Meg rendőr és polgárőr is lődörög. Bár állítólag azok nem ugatnak.

KrézyJenő 2011.07.04. 14:15:52

igazából nem tudom, mikor utoljára kint voltam
jött a halőr biciklivel de lövése sem volt hogy mi a helyzet, csak azt bírta hajtogatni hogy minden az ohr szerint működik, akkor fordultam le róla amikor aszonta h a feka is elvihető. ekkor még úgymond türelmi időszak volt mert még ki se volt táblázva h fizetős lett a tó.

Fischfucker 2011.07.04. 15:41:36

Faxa. :( Hát így múlik el a világ dicsősége (meg az egyetlen Bp közeli frankó feketéző pályáé). Hol lehet Bp 20km körzetében jól feketézni? Gyúrni kell az ebrói feketékre ;)

Z o l i ("Z") 2011.07.04. 21:07:36

Olvassátok: irsajani.wordpress.com/2011/05/12/mentsuk-meg-az-omszki-tavat/

Amúgy Délegyháza elég jó még. Meg van egy pár titkosunk. :D :P

Fischfucker 2011.07.05. 14:56:15

Titkos mi? Ugye azok a legendás helyek :)

KrézyJenő 2011.07.05. 14:59:56

a titkos engem is érdekelne :D

Fischfucker 2011.07.05. 15:24:20

Zoli! Elolvastam az Omszkis anyagot, elkeserítő. Köszi, hogy megosztottad.

Z o l i ("Z") 2011.07.05. 17:45:17

Fisch, a legendás helyeken kívül (amit ugye mindenki ismer) is van még néhány hely, ahol elfeledve éldegélnek, növögetnek...
:)

Omszkis anyag.
Igazán nincs mit. Szomorú dolog ami a tóval történik. De talán van egy szőke hangyap.nahajszálnyi reménysugár. Talán.

spinfanatic · http://spinfanatic.blogspot.com/ 2011.07.05. 22:59:48

Köszi az Omszkis anyagot Zoli.

Remélem sikerül elérni valamit az ügyben. Őszintén szólva nagyon is zavarna, ha vízalatti hentesüzletet csinálnának ebből a vízből, és zsírtól benőtt, pontytarkójú, kapásjelzőt stírölő zombikat kellene kerülgetnem a partján pergetés közben. Amúgy semmi bajom velük, de mindenki maradjon a helyén. Ők a telepített lavórnál, mi pedig a természetes, vagy arra hajazó vizeknél. Véleményem szerint a legjobb megoldás az lenne, ha az egyesület kibérelne egy használaton kívüli strandot, és teletelepítené az imádott potykáikkal a medencét, és azt ülnék körbe. Ha van a medence szélén korlát, még rá is támaszthatnák a botjaikat, és még bottartó állványt sem kellene magukkal cipelni.

Fischfucker 2011.07.05. 23:22:09

Egyetértek zdenek13! :)
süti beállítások módosítása