Na tegnap végre megtört a jég, fogtam egy rendes halat. Kis 6cm yo-zuri F-fel a hajókikötőben kivettem egy 60 dekás sügeret:

Kezdtem magamra nagyon büszke lenni, amikor láttam, hogy mártogatva 5-öt fogott mellettem egy helyi kolléga. Sándorral összeismerkedtem, kifaggattam, és megbeszéltük másnap reggel találkozunk.

Azonnal tudtam, hogy drop shot szerkóval fogom elkapni a sügereket. A tegnapi siker és a mártogatva fogott sügerek száma alapján nagyon bizakodtam. Teljesen rápörögtem a dologra.

Ma hajnalban az 5 óra már lent talált. gyorsan szereltem: 28-as fluor carbon ala daiwa, eagle clow drop shot horog, berkley drop shot guli és a kis black star drop shot bot. Tökéletes szerelék, ideális pálya. AZ 5. percben már éreztem is, hogy üti valaki a gumit. Nyeletés, ütés, luft. Luft. Luft. Luft. Kicsik a sügerek. Tegnap jó idő volt, ma szar. Hol vannak a tegnapi nagyok? Sehol.

Aztán megjött Sándor. Hát, ahogy ő mondta, már ivott egy kis üdítőt mielőtt ideért, a kedves agrármérnök, ökológus. Hozott nekem is. 1 órával később, még 8 előtt, én már részeg voltam. De kiderült, hogy a black dragon nevű gyomorkeserű jót tesz a drop shot módszernek, mert végre jött egy igazán tökös kapás nyeletem, megütöm és végre, végre meglett egy szebbecske drop shot sügér: 

 Nehéz kenyér volt azért ma a sügér fogás. Nehezített érzékekkel, folyamatosan duzzadó hólyaggal nem is sikerült többet fogni. De ma is működött. És meglett az első balatoni drop shot sügér. Rock and Roll.

Pisz

A bejegyzés trackback címe:

https://fishndirt.blog.hu/api/trackback/id/tr73124792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása