Hát én sem gondoltam, hogy én ennyit. Így utólag nem volt teljesen kockázatmentes.

Szóval a Hart wobblereimről már sokat meséltem, de talán nem említettem, hogy az általam valaha látott legszebb popper is Hart. Ő az:

 

 Nos ezen a hétvégén hívtam le a kreditemet, amit tavaly ősszel szereztem Szigligeten, amikor életem első horgászversenyén sikerült harmadik lennem egy spin bladdel fogott másfeles balinnal. A díj az volt, hogy egy hétvégére a miénk volt lett egy szigligeti vikkendház. Pénteken érkeztünk meg, a családi béke és a diplomácia jegyében csak egy reggel mentem ki, miután jövő pénteken 10 napra lépek el az Ebro-ra, ez jó deal volt. Szóval a szombat hajnal már a szigligeti mólón talált. 10-12 fok, napsütés, a víz 17-18 fok. Szorványos balinrablás, dobálok serényen. Aztán felrakom a killer Hart poppert. Első dobás: fantasztikusan veri a víz tetejét, ha én balin lennék, már rángatnám. Jön a második dobás. A balinok elég távol, jól megsuhintom a black star-t. Na most amit nem vetem észre, az, hogy az első popperes rángatós bevontatás csinos kis csomót produkált a 10-es whiplash-en.

A második dobás a csomó akadásával és a fluoro carbon előke szakadásával végződött. A popper jó 40 méterrel a kőtől csobbant elegánsan a vízbe. Bazz. Na akkor jöhet a vursli filing, fölrakom a sandviper-t, 3 csini nagy horoggal és próbálom azzal a célba lövést. Eredménytelenül. Nem hiszem el, hogy bent marad ez a szexi kis beszerezhetetlen csoda. Mondja mellettem az öreg, hogy ő is szeret nagyon pergetni, de tavasszal eldobott egy 2000 forintos wobblert, hát bizony ő beúszott érte. Az enyém 5 rugó. És nem lehet itthon kapni.

Mikor toltam le a gatyám, látszott a lehelletem a hidegben. De legalább megmártózom októberben. Na ahogy becsobbantam, egyrészt gyűlni kezdtek a szurkolók a parton, másrészt a légzésem szaporább lett, mint a bugatti veron dugattyúja 407-nél.

Ennek fele sem tréfa, ennél a tempónál jöhet a hipotermia és a fenékre süllyedés a drukkerek szeme láttára, kicsit csillapodok, a légzésem beállítom és úszom tovább. Még 20 méter. Megvan a bébi, fordulok vissza. Innen már mennie kell.

Mikor kiérek, az öreg a kéztörlő kendőjét adja törölközőnek. Megteszi. A nap süt, nem lesz itt gond. Nem is lett. De hal sem sajna. Dobáltam, de nem a Hart-tal persze. Nem akartam még egyet mártózni. Elvesztettem és visszaszereztem a kedvencem. Megdolgoztam érte.

Te meddig mennél el? 

 

Pisz

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fishndirt.blog.hu/api/trackback/id/tr423273050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Insulator 2011.10.03. 07:22:47

Ezért a popperért kicsit sok az 5 rugó. Eredetiben valami Megabass tipus. Nekem is van kicsit szebb kidolgozásban River2Sea, de 2000-ért.
Nálunk a wobbler mentés pedig úgy működik, hogy Zoli kap egy HELL-t és kihoz mindent. Tegnap pl.: ingyen is kivette a két nappal előbb benthagyott Storm Wobit. :-)

Fischfucker 2011.10.03. 07:38:35

A popper a szállítási költséggel együtt 5 rugó. Eredeti ára szerintem 13-15 EUR.

GaBko · http://gabkochili.blog.hu 2011.10.03. 08:18:21

3-4 hete beszakítottam az egyik finnországból hozott souvenir wobblerem a dunán. Másnap nézem kurvajó strandidő van, sok esélyt nem láttam rá, de egy próbát megér. Pontosan megjegyeztem hol akadt be és kb csak 1,5 méterre a parttól, de ott is már nyakig ér a víz és elég nagy a sodrás. a víz azért már rendesen 20 fok alatt volt, de ragyogott a nap. Eljött velem a szomszéd is röhögni, 10 perc mulva mikor már feladtam, valahogy a lábújammal megéreztem a zsinórom lebegni a vízben. Azt hittem tőből szakadt, így mázlim volt és a zsinór odavezetett a kőhöz ami alatt ott lapult a drága:) Egy két motorcsónakos és kiránduló nézte, hogy vajon miszart csinál az a bálna búvárszemüveggel a kövezésen. Hát megmentettem egy 11EUR értékű souvenírt, most még többet jelent nekem, pedig még halat nem hozott:)

Fischfucker 2011.10.03. 13:29:57

Kösz GaBko! Ugye, egy kis úszás csak növeli az érzelmi kötődést! :)

SKYentist 2011.10.03. 13:46:54

Hát, Fisfu én is ismerem a "betéptem az egyedüli, legfogósabb beszerezhetetlen csodacsalimat" érzést...éppen ezért ma már csak olyannal dobálok, amiből legalább 3 db. van még otthon :)))))

AzHofi 2011.10.03. 13:48:29

Ez idén volt? Nem tudom milyen hipotermiáról van szó a 19 fokos vízben. Enyhén hűvös, egy-két bevállalósabb svéd még üzemszerűen strandol ilyenkor :-) Persze utána jancsikát hosszan kell élesztgetni, hogy eredeti méretét visszanyerje :-)

SKYentist 2011.10.03. 13:53:22

@GaBko: Kiváncsi vagyok milyen típusú az a souvenir wobbler... mert lehet, hogy én is a Dunán dobálok olyannal is, akkor meg tudnám mondani, hogy nálam fogott-e halat??

GaBko · http://gabkochili.blog.hu 2011.10.03. 14:09:22

@SKYentist: Nem rapala, hanem a beszerzett rapalák és pár számomra ismeretlen finn márka mellett beválasztottam egy szimpatikus D.A.M wobblert (német wobblert finnektől!:) 11cm-es floating, hologrammos, természetesre hajazó színű.

Azért vettem, hogy kicsit leküzdjem a rapalamániám. Elkezdtem mindenfélével kisérletezni, variálni, hátha valami más is bejön.

Fishfucker igért valami top 10 wobbler értékelést, szavazatok alapján, kiváncsi vagyok kinek mi működik leginkább, főleg a dunán.

AzHofi 2011.10.03. 14:40:21

@GaBko: én kíváncsi lennék az egyik posztban említett rohamcsomagjára is, vagy arra, amit az egyik pergetést kezdő barátjának rakott össze. Ff, kérhetjük ezt? :-)

SKYentist 2011.10.03. 14:47:12

@GaBko: Hát, sajnálom, DAM-al még nem dobálok, de az utóbbi időben tényleg láttam pár helyen, hogy életképes modellekkel állt elő...csak hát az ára is elég húzoska volt, úgy ítéltem meg, hogy nem érné meg kísérletezgetni vele...
Fisfu meg ha ígért értékelést, előbb-utóbb be kell rajta hajtani :))
Egyébként nem a Dunához kell keresni a működő wobblert, hanem az általad vert helyekhez, pl. vízmélység, sodrás, visszaforgó tényezők alapján... Így aztán minden nagyobb választékú gyártó kínálatában találsz megfelelőt...

Fischfucker 2011.10.03. 16:10:25

Igen, minden lista érkezik, remélem a héten sikerül még, bár az Ebro láz eléggé uralja a figyelmemet, de megpróbálom. Tehát akkor a best of a Ti szavazataitok alapján, az én roham-csomagom és a kezdő csomag, amit ajánlottam Dunára? Megoldható! :)

bálint87 2011.10.03. 16:11:56

Én a Sió parton dobáltam, enyhén ittas állapotban, egy ritka, ma már beszerezhetetlen rozemeijer gumit. A kedvencem volt, leakadt, bementem érte, de valami szar szétvágta a talpamat és kaptam 12 öltést, megbántam, ott rohadt volna meg.
Peace

Fischfucker 2011.10.03. 16:20:35

Szia Bálint87! Üdv a klubban! Nos az ittas pecákról is lehetne egy post, de úgy summáznám, hogy mindig rábaszás lett a vége, így ma max könnyű fröccsözést vállalok esti nyári pecáknál...

lumpenspinner 2011.10.03. 18:32:01

Insu.! Maradjunk annyiban,hogy más ez a hart egy kissé,mint a river2.:) Érdekes ez a betéptem a "tutit" dolog.Én is beszaggattam már pár darab igazán fogósnak hitt cuccot,és miután kétségbeesve elkezdtem turkálni a dobozomban hasonlót keresgélve,pár peca után kiderült,hogy a fogósnál is lehet fogósabb,amit lehet,hogy az életben nem tettem volna a kapocs végére.:)

Üdv.:ls

AzHofi 2011.10.03. 20:18:36

@Fischfucker: az is jó, csak legyen legalább egy négyzetméter fröccs :-)

Fischfucker 2011.10.04. 10:00:39

Hello Lumpenspinner! Üdv a F&D-n! :) Tök igazad van, én is jutottam már úgy új kedvenchez, hogy eldobtam az előzőt. Így lett idén a flatrap a sztár a Dunán, mert betéptem egy ssr9-et.

Fischfucker 2011.10.04. 10:01:28

AzHofi! A liter a max, különben nem ül úgy a bevágás! ;)

steveolson · steveolures.com 2011.10.04. 13:02:16

Én eddig mentem el tavaly kedvenc l-minnow wobbleremért: picasaweb.google.com/104574039788865109100/TavalyiGigszer

De a haver ugyanazon a napon beúszott a mély vízbe egy skitter proppért. Előtte évben pedig novemberben egy mélyre menő rapaláért a tihanyi gödrösön.

Fischfucker 2011.10.06. 11:27:11

Szia steveolson! Üdv a F&D-ön!
Kemények vagytok, nem vitás!

erazko 2011.10.06. 12:44:14

Helló Fishfucker!
Mi összefutottunk Szigligeten a versenyen.. ott mutattad a multid meg a fekás csalikat:)
pici a világ..

én 1 bent hagyott wobbler miatt csónakáztam, kikötőben törni kelllett a jeget, h ki tudjak menni, de mérte,másnap reggelre beállt a Balaton

Fischfucker 2011.10.06. 15:56:30

Szia Erazko! Igen emlékszem, örülök, hogy Te is itt! :) És fogtál is aznap vele valamit?

erazko 2011.10.06. 21:41:02

Á. nem mertem már feltenni:)
idén mész süllőfesztiválra?
úgy néz ki nekem sajnos kimarad.
de süllő és pergető szezonben vallatni fogom a vizet..
Üdv.
Erasko

Fischfucker 2011.10.07. 00:16:46

idén nem megyek, holnap indulok az Ebro-ra, több pecát Októberben már nem tudok eladni itthon :)

erazko 2011.10.07. 23:19:28

Novemberben süllő szezon....
ha erre jársz, szívesen látlak, várjuk az Ebrós képeket!
süti beállítások módosítása