Fischfucker 2012.08.20. 22:36

Csukaország

 Na szóval, végre volt megint peca. Lent voltunk végre Balatonmáriafürdőn és szart se fogtunk a kőgáton, aminek két oka lehet: 1.) nincs hal a Balatonban 2.) nem jönnek ki a halak, ha 1 méter hiányzik a vízből (én utóbbira tippelnék).

Szóval nem ment a kő, ezért kezdtük keresni az alternatív megoldásokat. A csatorna csukás képességei elsősorban ősszel szoktak domborodni, de miután a víz igen szexy volt és nem volt más opció, hát rápróbáltunk.

viz.jpg

                       

Ahogy látni lehet, nem volt annyira egyszerű itt dobálni. A basirisky tökéletes erre a pályára, imádtam, hogy mindegy, hogy hova dobom, úgyis lesétál, de sajnos csak addig jutottam vele, hogy egyszer púposodott mögötte a víz, de lefordult az elkövető. Ellenben, a sandra gumik uralták a pályát. 12es gumikkal dobáltunk, ezek azért szűrték az érdeklődőket, de ennek köszönhetően sportos ellenfelekbe akadtunk csak. De mielőtt rátérnénk a halakra, fontos elmondanom, hogy a mi csapatunk mindig nagyon ügyel a dress code-ra. Ugyanis köztudott, hogy a halak számára nagyon fontos, hogy a megfelelően felöltözött férfiak horgaira hajlandóak ráfáradni. Zsocc reprezentálta a legutolsó horgászdivatot.

zsoccdivat.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Miután biztosítottuk a halakat a megfelelő öltözetről és a csalikban is biztosak voltunk, nekivágtunk a kalandnak. Zsoccé volt az első hal.


zsoccfaraszt.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szépen dolgozott a kettes csukesz, jó sok zöldséget szedett össze, mire partot ért. Érdekes volt, hogy bár 7 körül már parton voltunk a kapások mindig 8 után jöttek. Hiába, nyáron a halbőségben a csukák is kényelmesebbek. Zsocc csodálatosan pózolt halával és a Pisti koncertjén vásárolt pólóban.

zsocccsukesz.jpg

Igyekeztem én sem lemaradni, így hamarosan az én sanrám is partra segített egy szépséges csukeszt. Ő sem adta magát könnyen, de a kis ashurám számára nem volt komolyabb kihívás. Ez volt ashura tesó új házastársa, a daiwa procaster első hala.

csukam.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Az első nap eredményei annyira belelkesítettek, hogy tovább akartam gondolni a lehetőségeket. Na és akkor eszembe jutott az én kis sevylor horgász gumicsónakom. Na igen ám, de délután már nem lehet olyan szabadon garázdálkodni az idővel, akkor már Villőm is ragaszkodik a pecához. Így arra a mission impossible akcióra szántam el magam, hogy kimegyek a két gyerekkel, az ő 3 méteres spiccükkel a 2,50-es csónakban és megpróbálok pergetni mellettük, miközben 23 másodpercenként csalizok, halat veszek le a horogról és bogozok.

Nos én halat nem fogtam, de néhány ősz hajszállal gazdagabb lettem.

gyerekek.jpg

Szóval hamar kiderült, hogy a délutáni pecák nem rólam szólnak, viszont az egyik ilyenen, mikor Vincus már lemorzsolódott, Villő fantasztikusan fárasztva, a csonakba tessékelt egy kiló körüli kárászt. Komment nem szükséges, nézzétek az arcát.

villo_1.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egy szó mint száz, a hajnalok a csukákról, a délutánok pedig Villő halairól szóltak. De ez így volt jó, és így lett mindenki boldog a nap végére. Azért csuka fronton nagy kasza nem volt, 70 centis volt a víz, csak a könnyű csalik vitték, remélem jönnek az őszi esők és októberben tobzódhatunk majd a srácokkal.

PISZ

6 komment

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://fishndirt.blog.hu/api/trackback/id/tr544722200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bure1 2012.08.21. 01:43:28

Szia Kristof!
Irigykedem. Nem az index cimlap miatt. ;)
Eleg reg olvaslak, gratula! Persze ilyen sarga bottal konnyu...
Udv, Mate Pali

GaBko · http://gabkochili.blog.hu 2012.08.21. 08:54:15

Jó végre újra pecás és pozitív bejegyzést olvasni.
A poszt hatására én is elviszem a lányom pecázni.
Eddig is volt lent velem néha, de aktív résztvevőként tuti ő is jobban élvezné. Snecizünk egyet élőhalas pecához:) Egyelőre ott tartunk, hogy megsiratja a gébet, ha nem akarom visszadobni, vagy haza szeretné vinni a neonhalak közé az akváriumba.
Fiam még kicsi a pecához, de állatkertben is egyszerűen azt mondta az úszkáló keszegekre, hogy "Nyami!".
Szóval remélem hamarosan én is együtt élvezhetem a pecát gyermekeimmel.

Kiváncsi vagyok dunán, hogy megy mostanában, már ha jársz még oda is. Nekem sajnos teljesen siralmas az idény pergetés szempontjából...

Fischfucker 2012.08.23. 08:37:03

köszi szépen Pali! :)

Fischfucker 2012.08.23. 08:38:43

Szia Gabko!

Köszi! Helyes vidd csak le jobb a parton, ha pecabot van a kézben. :)

Dunán nem voltam jó ideje, de jön a szezon hamarosan!!! :)

GaBko · http://gabkochili.blog.hu 2012.09.01. 22:44:21

Talán végre beindult a duna, vagy csak csoda történt. Ma este nekem kettő, kollégának háron süllő:) Ebből 1-54cm és 1 52cm-es.

KrézyJenő 2012.09.02. 22:19:47

terep nehezített, szerkó ütkütűr, csukák szépek, kölkök nagylazák. több posztot :D
süti beállítások módosítása