Ajjjjajaj! Most találtam néztem újra ezt a videót és már a "nos"-nál éreztem, hogy húúú bazze, itt azért még fingom sem volt, hogy mit és hogyan is kellene mondani. Mindenkinek meg kell találnia a stílusát, hát itt én még azt sem tudtam, hogy keresem. :) 

Mindnyájunkban, akik írunk, pofázunk, filmezünk a pecáról ott lakik egy kis Hunyadi, egy kis Bokor. Sajnos főleg Bokor. Persze, hiszen a havi Biblia volt a Magyar Horgász azokban az időkben, mikor ez volt az egyetlen hírforrás a szomjas pecásoknak, amikor nem volt még net és nem volt mondjuk Fishing Time. Ittuk a mester mesterkélt szavait és csodáltuk a szép halakat, amelyek néha nagyon hasonlítottak az előző számban látottakra. Nah, itt én még Bokor stílusát hoztam a magyarszakos hátteremmel és persze valamit még Öveges professzor okoskodó stílusából és így lett egy kilós balin fárasztásából tudományos értkezés. Szerencsére ez is a multé, meg az a szarfos BB bold is, amivel ennyire gyatra videót lehetett csak csinálni. De azért jót derültem, valahol el kellett kezdeni :) 

 

 

 Pisz! 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fishndirt.blog.hu/api/trackback/id/tr915876103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása