Fischfucker 2015.05.30. 14:30

Ebédidő

Az megvan, amikor családi programra indulsz és csak úgy a biztonság kedvéért elviszel egy botot? Na ezekből nem szokott semmi komoly kikerekedni. Hát tegnap máshogy alakult. 

 

Végre ismét velem voltak a gyerekek és miután szuper idő ígérkezett, kimentünk a Dunára. Kalandtúra indult, első állomás a titkos tó, utána a lakatlan sziget, majd az indián domb. Szóval, volt feladat bőven. 

A titkos tavon jártunk, amikor a srácok kikötést javasoltak, hogy felderítsük a terepet és hogy megkeressük az emberevő hangyákat. Megindult a felderítés. 

csonak_2.jpg

Tetszett a srácoknak a hely. 

villo_3.jpg

Na és akkor jött egy rablás. Meg még egy. Srácok, keressétek meg az óriás hangyákat én dobok hármat. Kettőt dobtam. 

elso.jpg

Torokra vette szegény a thrillt. Kiszabadult, de volt egy kis vér. 

masodik.jpg

Aztán vita lett abból, hogy ha Vince visszaengedi, akkor Villő is szeretne egyet visszaengedni. Kellett dobnom még kettőt. Egyet dobtam. 

harmadik.jpg

Aztán most már én nyomtam: Vincus szeretnél Te is visszaengedni még egyet? Dobtam még egyet. 

negyedik_b.jpg

Persze akkor Villő volt ismét soron. 

Most már kettő dobás is kellett a dologhoz. 

otodik.jpg

Ő egy kicsit nyomi volt. 

otodik_b.jpg

Kellett hát még egy. Ismét egy dobás. 

hatodik.jpg

Hat balin. Miután már legalább 40 perce egy helyben voltunk, elunták magukat a srácok. Mentünk tovább. Miután nem volt itt senki, aki velem együtt értékelte volna a dolgot, olyan volt, mintha meg sem történt volna. Amikor a Kincses Sziget felé tartottunk, akkor esett le, hogy az elmúlt évek legdurvább balinozását zavartam épp le kevesebb mint 45 perc alatt. És mikor? Ebédidőben. Nem hajnalban, nem sötétedéskor, hanem rekkenő hőségben, délben. Ezeknek a balinoknak is akkor kongattak, mint nekünk. 

negyedik_c.jpg

negyedik_d.jpg

Teljes lett hát a májusi sor, sőt a harcsával egy új versenyző iratkozott a kedvenc hónapom vendéglistájára. Mentünk tovább és én innentől csak mosolyogtam, mosolyogtam egészen estig...

hatodik_b.jpg

Aminek szintén nagyon örültem, hogy a gyerekek teljes természetességgel kezelik már a halakat, nincs semmi fujjogás és azt is már most megtanulják, hogy a legtöbb hal élve jó! 

vissza1.jpg

 vissza2.jpg

vissza3.jpg

vincus1.jpg

 

BIG BIG PISZ!! 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fishndirt.blog.hu/api/trackback/id/tr857504540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása