Gyere le pecázni, haver, tegnap szarrá fogtam magamat! Hát pedig tegnap még tényleg itt voltak. Csapassuk holnap a kövön, mert tegnap nagy pontyokat fogtak. Hát ma csak keszeg jött. Ez szokott lenni a helyzet az előző napi sikerekkel. De nem mindig! 

 

Pistit azzal hívtam pénteken, hogy fogtam pár balint, amíg a gyerekekkel csónakáztunk. Háhhá, remek! - mondta, Hányat? Hatot. HATOT??? Na innen tiszta is volt, hogy ma, ha elköszöntem a srácoktól, akkor csapunk egy menetet ugyanott. 

pisti0.jpg

Sem ő, sem én sem bíztunk a sikerben, de mentünk, mert jobb dolgunk sem volt. Kicsit aggasztott az időjárás, de mire kiértünk ragyogott a nap. Pazar, jó, hogy jöttünk! 

Az ár elvonulóban, sokat esett vissza a vízszint, de azért még működött a pályánk. Imádom a Dunának ezt a szakaszát, mintha egy természetfilmben száguldoznánk. Szürkegémek, nagykócsagok, kacsák, hódok. Ja és hal is van, rendesen!

Szóval, megérkeztünk és pár rablás jelezte is, hogy jó helyen vagyunk ma is. És akkor jött a csoda, Pisti akasztott és meg is lett a kis balin, nem volt egy nagy bajnok, de máris sikerült a duplázás! Innen megint csak bónusz a peca.

pisti1_1.jpg

 

És akkor Pisti fogott még egyet, szebbet az előzőnél, ez már nem úszta meg egy visszaengedéssel, kell azért a friss hal, főleg Pisti hűtőjébe.

pisti2_1.jpg

Ameddig Pisti lapulevélbe kötötte a halat én a helyére álltam és dobtam egyet a sodrásal szemben. 

Ritkán, de van ilyen, már láttam a csalit, amikor rámordult a balin, ezüstös teste gyönyörűen villant a fényben és már tépte is a botot a kezemből. Jó kettes baller ikszelte az én napomat is. 

krisi1.jpg

 

Természetesen visszaengedtem őt is. 

 

Hazafelé indultunk, a fák közül még kikaptam egy balint, így 2-2 fogott hallal zártuk a rövid délutáni rekreációs pecát.

krisi2.jpg

 

 

A legjobb vasárnapi program, amit el lehet képzelni: nem keltünk hajnalban, nem pörgettük szét magunkat egy napon keresztül, nem maradtunk éjszakáig, egyszerűen csak csaptunk egy laza 2 órás pecát a nap derekán és tökéletesen szórakoztunk. Imádom a pecát, imádom a májust és imádom a Dunát! 

 

PISZ! 

A bejegyzés trackback címe:

https://fishndirt.blog.hu/api/trackback/id/tr187507250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyula Porteleki 2015.05.31. 20:20:02

woow ez igen de melyik része ez a dunának?

Fischfucker 2015.06.01. 15:44:27

Szia Gyula! koszi. Kulcs kornyeke. Udv: FF
süti beállítások módosítása