Fischfucker 2011.06.05. 14:29

Evokáció

De még mielőtt jönnének a mesék...

A horgászat egy társas sportág, amit olyan férfiak űznek, akik jobban szeretnek zuhogó esőben a parton állni egy horgászbottal a kezükben éjszaka, mint egy kocsmában a pultos lány melltartó méretéről vitatkozni 2 pálinka között.

Én sem egyedül nyomom, vannak a fenti definíciónak megfelelő harcostársak:

 

Pistike

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pistivel 20 éve találkoztam a máriai övcsatorna partján, éppen keszegeztünk és akkor fogtam talán életem utolsó compóját. Pistivel nincs olyan dolog, amit ne csináltunk volna már meg együtt, together forever.

 

 

Zsoltika

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zsoltival 25 éve találkoztam a máriai nyugati övcsatorna partján és akkoriban még javában fogdostam a compókat. Zsolti a mi szempontunkból sajnos, a sajátjából hálaIstennek Németországban él, ahol pergetve lehet ilyen márnákat fogni. Idegesítően jó horgász és idegesítően sok halat fog. Olyan dolog sincs, amit Zsoltival ne csináltunk volna közösen és természetesen vele is together forever.

 

 

Mester

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mester a nagy dunai vadász, tőle tanultam meg a Dunán pergetni. Azóta is sok közös kalandunk volt, remélem még lesz is. Most épp ő vezet, de miután még a szezon elején vagyunk egy hármas süllővel vissza tudom venni a vezetést.

 

Ők a leggyakrabban felbukkanó elmebetegek, akik hozzám hasonlóan egy forró *cira sem cserélnék az estét a víz partján. Persze vannak még társak, akik gyakran csapódnak hozzánk, őróluk is megemlékezem majd a következő történetekben.

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fishndirt.blog.hu/api/trackback/id/tr62959118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása