Van ugye az a tél, meg az a hideg, amikor már mindegy csak rángassa valami a spiccet. Meg van ugye a töketlenkedés, hogy miért nem lehet Január 5-én még dunai engedélyt venni. Vannak továbbá a gyermekeim, főleg a lányom, aki még télen is azt mondja, hogy a "horgászat a legjobb, horgászat a legjobb!". És van az, amikor az ember egyszerűen csak szeretne egy jó, friss, vajban pirtyantott rozmaringos, citromos pisztrángot enni. Na akkor irány Visegrád! 

sult.jpg

Haladjunk visszafelé az időben. Ez lett a végeredmény, minden túlzás nélkül, életem legjobb halvacsorája volt, semmi flikk-flakk, vaj, só, rozmaring, citrom, gutten tag. Meg tudtam volna enni még kettőt. 

De hogy is jutottunk idáig: Villő és Vince is melegen felöltözött és már indultunk is a visegrádi pisztrángos tavakhoz. Aki még nem járt itt, csodálatos erdei környezetben laknak ezek a kis tavak, de itt a vadregény véget is ér, mert a tavak tele vannak pisztránggal, így komolyan kellett húzni az időt, szereléssel, a halak elrendezésével, hogy 1 óra legyen az 5 pisztráng megfogása. Na de nem is ez volt a lényeg: Villő úszózva, ha már nyáron ezt fejlesztette a tökélyre, Vincus pedig pergetve 2-2 pisztrángot is elkaptak. 

vincus_1.jpg

Én szerényen beértem egy pisztránggal, bíztam kicsit benne, hogy kell majd legalább 3-at dobnom egy halhoz, de nem így lett, elsőre leverte a kis flat crank 3D-t így alig 2 perc volt nekem az élmény, de jó volt, és a srácok imádták!! :) 

csalival.jpg

500 Ft egy bot és 1680Ft a pisztráng kilója, nem olcsó, de kiváló mulatság gyerekekkel, mindenkinek ajánlom! És utána a halvacsora....tökéletes!

villo_2.jpg

Készült két videó is: 

Villő fáraszt: 

Vincus és a prisztláng: 

Pisz

A bejegyzés trackback címe:

https://fishndirt.blog.hu/api/trackback/id/tr785003682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KrézyJenő 2013.01.09. 10:44:48

egyszer egy "multis találkozón" ide mentünk pecázni a míting/brénsztorming után...hát elég lehangoló volt. egy igazi mészárszék jól átgondolt üzleti megfontolással. abban az esetben, ha az ember friss halat óhajt fogyasztani, ez a hely teljesen rendben van. abban az esetben, ha pecázni akar akkor inkább nem fogok semmit a közeli dunán, minthogy itt dobáljak. abban viszont biztos vagyok, h a gyerekek élvezték.
azt azért hozzá kell tennem hogy én is kipróbáltam egy horogtalanított wobblerrel, és tényleg durva a folyamatos odadörrentés.

Bogyo_bacsi · http://pecazas.blog.hu 2013.02.23. 21:57:28

Kristóf!

Vannak időszakok, mikor a pergetőhorgász számára a vadvizeken bezár a kapu és akkor szerintem nem szégyen felkeresni egy-egy hasonló tavat.
A kígyó is megbotlik néha... :o)
Márciusban, a tilalmi idők alatt én is meglátogatom majd ezt a tavat... :o)
Üdv.

Tom
pecazas.blog.hu
süti beállítások módosítása